lördag 17 september 2011

Luzy & Mozquito


Tänkte bara säga det att dom här, dom är det bästa jag har!



Är nästan alltid något skoj runt dom två.
När Mozquito kom till mig så var jag jätteorolig över att Luzy inte skulle gilla honom eller vara rädd för honoom. Första dygnet gömde hon sig under soffan sen blev det bara bättre och bättre och nu sitter dom nästan ihop som ni kan se. Råkade stänga in Mozquito i min garderob en gång, för dom envisas alltid med att hoppa in där när jag ska ta kläder. Märkte ingenting på jättelänge förrän Luzy började gå runt och mjaua utan synbar anledning. Gick till köket för att se om maten var slut, men det var fullt. Hon gick runt och ropade och ropade och jag förstod ingenting. Sen efter ett tag så kom jag på att jag inte hade sett den andra katten på ett tag så gick och letade men hittade honom inte. Tillslut så kom jag på att han kanske hade hoppat in i garderoben och gick och öppnade, och uthoppandes kommer Mozquito, och Luzy blev tyst. Gullegrisar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar