lördag 17 september 2011

I can't go on, I'll go on

Ursäkta för att det har varit väldigt dött här dom senaste dagarna. Har bara haft väldigt mycket på det personliga planet som är mer eller mindre kaos just nu. Men jag kör på iallafall. Upprepar för mig själv att allt kommer att bli bra och det börjar kännas okey.

Har underbara vänner och en underbar familj som finns där för mig när det behövs, och ska börja på ett nytt jobb på måndag som är på heltid. Kommer sakna mitt gamla jobb dock men ska se om jag kan lyckas kombinera dom båda utan att bränna ut mig totalt.

Har bestämt mig för att ta 3an ändå och jag kommer klara av det. Ska ha en inneboende så det kommer bli bra ändå. Katterna behöver lite utrymme att sträcka på sig ordentligt och jag vill inte bo i en liten konservburk med massa minnen.

Nej, detta är som ett plåster. Om man drar av det sakta gör det ont, men om man bara drar av det hårt i ett svep så svider det bara lite, sen är det över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar