tisdag 30 augusti 2011

Work & Workout

Just nu sitter jag hemma hos mina föräldrar och har nyss duschat. Jobbade natt igår/idag 23-07. Stannade kvar lite längre vid passbytet för att lära mig lite fler rutiner om personen efter mig skulle bli sen eller något. :) Blev inte allt för mycket sömn inatt då jag och chifen satt och pratade om ditten och datten till rätt sent.

Precis när jag skulle till att sova bestämde sig min käre Morfar för att fylleringa mig. Trots att han inte har hört av sig på flera månader. Skrev till honom att han inte kunde ringa då eftersom jag jobbade och att han får ringa normala tider, men då var jag tydligen dum..

Åkte hem till föräldrarna direkt när jag slutade eftersom jag ändå skulle hit om några timmar. Mamma och jag ska ut och powerwalka med hundarna. Hoppas jag kan hänga med i svängarna med tanke på hur min kondis är nu. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar