tisdag 1 februari 2011

Birthday

Vet att jag har varit dålig på att uppdatera vad som har hänt i mitt liv på senaste tiden men ska försöka köra nu igen. Bland annat så är det en viss kille som har tagit stor del av min uppmärksamhet och sen har jag börjat jobba heltid på Old Gravedigger's Inn nu med så hinner inte med så mycket annat för tillfället.

I fredags fyllde jag år och det kan ha varit den bästa födelsedagshelgen på mycket mycket länge!
Fick massor av gratulationer och fina saker av dom nära och kära!
Bland annat så fick jag en otrolig konsertupplevelse med min fina vän Emelie, där vi såg Bring me the horizon, som var helt suveräna, och fick dessutom deras senaste skiva, SIGNERAD! Den kvällen kommer jag sent att glömma! Vi röjjde satan tills vi var helt genomblöta och hade den härligaste känslan i hela kroppen när dom steg ut på scenen och började köra introt till "It never ends". Hade inte velat dela den här upplevelsen med någon annan. Allt var perfekt just då. FY FAN SÄGER JAG BARA!!

Släkten kom hit på lördagen på lite fika och även där fick jag massor av fina saker.
På lördagskvällen jobbade jag en stund och Putte och Nille drog igång födelsedagslåten hela tiden tills resten av gästerna började säga ifrån typ haha!  Blev även firad av personalen på jobbet.
Tack tack TACK alla! Är helt varm i hjärtat.
<3

1 kommentar: