torsdag 4 november 2010

Yesterday was dramatic, but today is ok

Är helt sjukt vad mitt humör kan förändras bara av att solen lyser ute. Sitter och peppar skön musik och äter frukost och mår helt ok just nu!

Bestämde mig inatt för att jag ska göra mig av med folk i mitt liv som får mig att må dåligt eller som äter upp all min energi. Ska skriva ett varsitt avskedsbrev till dom personerna som jag inte tänker skicka, utan bränna upp. Då har jag iallafall fått alla tankar ur mig och sen raderar jag dom.

Det här ska bli starten på något nytt.
Vill tacka alla människor i min närhet som är där och stöttar mig. Ett speciellt tack till dig M!

Tänkte börja med små mål i taget bara. Jag har en tendens att ställa för höga krav på mig själv annars.
(I mitt huvud så ser jag redan mig själv utomlands äga en bar typ just nu)
Men vi bryter ner det lite.
Mitt mål den här veckan: Börja äta frukost igen!
Sitter här med en osttoast. Win.

Idag ska jag vara glad.
Ska ner på stan strax och sen ska jag med Emelie till frysen och fota när hon åker bräda.

Hahahah btw, kolla in den här länken:
http://existenz.se/out.php?id=28620
DOG NYSS!

1 kommentar: