söndag 7 november 2010

Everyday and every night

Nej ska inte vara så jävla negativ.
Hatar att bli överkörd bara. Och hatar när folk är översittare och tror sig vara bättre än alla andra.
Varför kan man inte bara vara ödmjuk och låta andra ta plats också?
Fast att köra över folk och trycka ner dom brukar ju vara ett tecken på osäkerhet och att man måste hävda sig på något sätt.
Ni kan kyssa mitt arsle!

Ni ska inte komma i vägen för mig och det jag vill göra. Så länge jag tycker att något är kul så tänker jag fortsätta göra det. Jag skiter blanka fan i om jag inte är bäst för så länge jag själv tycker att jag har något att lära så tänker jag fortsätta. Och om ni tycker att ni inte kan lära er något mer så kommer ni inte komma långt här i livet. Så ni kan ta er pissattityd och kolla er själva i spegeln. Jag har inte gjort er någonting och anledningen till att ni beter er som ni gör är antagligen för att ni ser mig som ett hot då eller? Om ni har något att säga till mig så säg det face to face. Fega kräk!

1 kommentar: