måndag 5 september 2011

Nostalgi!

Hittade min gamla favorit parfym med härlig vaniljdoft när jag rotade i min byrålåda.
Älskar hur bara en lukt kan få dig att få upp tusen minnen på en gång!
Tog mig tillbaka till högstadiet och allt vad det innebar på en sekund.

Verkar dock inte som att den finns kvar i sortimentet, utan finns som en ny variant nu.
The Body Shops Vanilla Eau De Toilette.
Ska gå förbi och sniffa på den när jag ska till stan idag.


Mina andra absoluta favoritdofter är:

Alyssa Ashleys Fizzy, har fått måånga komplimanger för den doften.
Samlade på alla flaskor jag hade gjort slut på förut
men slängde ut ett tiotal för några månader sen.
Insåg väl att man inte kan spara på ALLT.


So...? Sinful. En underbar doft som finns hos Lindex bland annat.
Hittade den även på Ö.B för ett tag sen.
Ja, som ni märker är jag inte världens finsmakare
när det gäller dofter så länge dom luktar gott.
Älskar fruktiga dofter, gärna med inslag av vanilj.
Är inte så duktig på att beskriva dofter heller så ni får helt enkelt lukta på dom själva! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar