måndag 29 augusti 2011

New start!

Nu är det nog på laterierna!
Har gått upp alldeles för mycket i vikt på bara fyra månader och har aldrig mått så dåligt med min kropp som jag gör nu! :(
Vill inte se mig själv i spegeln och vill inte vara med på kort.
Att välja kläder är nu mer förknippat med ångest då jag inte kommer i någonting längre och inget sitter bra. Vägrar köpa nya större kläder också! För jag vill inte se ut såhär..
Började jättebra i maj/juni med att träna flera gånger i veckan men gick bara upp i vikt.
Började i samma veva med mina p-piller igen
så tänkte att det kunde ha något med saken att göra.
Alla sa att det bara var musklerna som vägde mer än fett,
men kläderna blev bara mindre så visste att det inte stämde.
Slutade nu med mina p-piller för tre veckor sedan
så nu är det dags att ta tag i träningen igen också.
Vill inte må såhär. Mår bra för övrigt men skäms över mig själv och hur jag ser ut.
Det är nu jag inser hur dum jag var när jag inte tyckte om min kropp förut..
Tänkte ni skulle få följa mig på min lilla viktresa och hjälpa till och peppa mig.
Har försökt att släpa med mig massa folk
och träna med mig men ingen verkar sugen så nu går jag själv!






Längd: 169cm
Vikt: 76,6kg
BMI: 26,8
Status: Övervikt

2 kommentarer:

  1. I know the feeling! Vi får peppa varandra ;] <3

    SvaraRadera
  2. Meh,mig har du minsann inte tjatat på!!

    SvaraRadera