söndag 14 augusti 2011

Jobb och Naglar

Hatar att jag är en sån periodare när det gäller bloggning. (När det gäller allt)
Men nu har jag börjat ett nytt jobb som Personlig Assistent så kommer ha lite freetime emellanåt så ska blogga lite då tänkte jag!

Började nytt jobb igår som sagt. Har aldrig jobbat som PA men tyckte det gick riktigt bra!
Trivs bra redan och hoppas jag får mycket pass.
Dock innebär det en liten undergång för långa naglar då det är ett lite slitigt arbete och dom går av direkt så får bli korta välvårdade naglar nu istället! ;D Sen får jag väl ha på mig lösnaglar lite då och då när jag ska vara extra fin! Anyhow här kommer lite bilder på naglar som jag har kirrat förra veckan!

Gör även lösnaglar nu på beställning efter önskemål så är bara att hojta till!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar