fredag 29 april 2011

Naaails!


Fixade naglarna på min kära syster Fanny.
Blev mörklila/ljuslila med svarta streck och en lila diamant på varje finger!
Började med lösnaglar från Ebay som jag fått av Petra.
Använde H&M's Soaked in Purple som grund, sen Depend's 058 på topparna.
Dom svarta strecken är målade med Depend's Art Liner 1062
Sen lackade jag ett lager med Depend's Quick & Shine Top Coat och
ett lager Seche Vite Dry Fast Top Coat över för hållbarhet.




Kände för lite blinbling igår så blingade naglarna på mig själv!
Dom fullständigt lyser i ögonvrån. Härligt!
Började med två lager av Depend's 223 sen ett lager
Depend's Quick & Shine Top Coat över för hållbarhet.
Sen blingade jag till det lite med små dekorationsstenar på ringfingrarna.
Avslutade med två lager Seche Vite Dry Fast Top Coat för att säkra designen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar