torsdag 9 december 2010

Swatches: H&M Glitterliner+Penna

Här kommer Swatches på sminket jag köpte från H&M här om dagen:

På osminkad hud från vänster:
Eyepen Moonlight Blue, Glittereyeliner Lilac

På ögonlocket utan bas:
Eyepen Moonlight Blue med Glittereyeliner Lilac ovanpå


För övrigt har jag känt mig sådär jättegosig idag när jag har gått runt med mina tofflor, mjukiskläder,
inget smink, idomin på läpparna och en platspåse på huvudet eftersom jag färgade håret.
Passade på att färga det lilla jag har kvar av mina ögonbryn och mina ögonfransar när jag ändå höll på.
Resultatet på fransarna kan ni se här ovanför då dom är omålade. Blev lite lite färg men ingen större skillnad.



 Min kissemiss är hjälpsam när jag ska fota plattången.
Behöver jag tillägga att det nästan alltid ser ut såhär?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar