onsdag 1 december 2010

So this is christmas. And what have you done?

Kan inte påstå att julen/jultiden kommer helt ångestfri.
Allt handlar om gemenskap och familj och nära och kära och jag ska fira julafton helt själv, för första gången någonsin. Mina föräldrar åker bort så kände att jag lika bra kan jobba julafton då. Sad. Det är fan inget kul att bli vuxen..

Just det här med julafton och nyårsafton så blir jag lite sentimental och tänker tillbaka på året som har gått. Och när jag inser att jag inte har gjort någonting vettigt eller kommit någonstans så känns det rätt tomt.

Men jag får väl hoppas på att nästa år blir bättre.

Idag ska jag träffa brudarna för lite krök.

Eftersom jag jobbar helger så får vi ta det på veckorna istället. Och dom får ta det dubbelt upp!




1 kommentar:

  1. Du får vara hos mig på julafton babe! Och jag jobbar inte mkt i veckorna, så vi kan kröka i kapp^^ Ikväll kör vi.

    SvaraRadera