fredag 10 december 2010

Jocie recenserar: Schwarzkopf Live Color XXL

Jag har testat mååånga olika röda hårfärger och när jag inte väljer det mer extrema röda (Då är favoritmärket Manic Panic) så återgår jag alltid till Schwarzkopf. Innan dom kom ut med serien Live Color XXL brukade jag färga med Brilliance från samma märke. Upplever dock att Live Color är likadan i färgen men starkt förbättrad i både intensitet, hållbarhet och produkten i helhet. Som ni kan se på före och efter bilden här nedanför så upplever jag mer att färgen "växer" bort mer än att mattas av. Ett extra plus är hur gott den luktar! Vanligtvis brukar hårfärger lukta äckligt men den här luktar något jag känner igen men inte riktigt kan sätta fingret på.

Färgen finns även i massor med andra halvextrema färger som lila, svart och orange.
En förpackning räcker gott och väl till hela mitt hår för omfärgning.

Före och efterbild. Uppifrån till höger är före och efterbild i närbild.
(Jo min näsa såg helt sne ut p.g.a skuggan från blixten?
Lägg även märke till mitt självfall på bild nr 2!)

Pris: 99kr från H&M

Mitt betyg: 10/10

1 kommentar:

  1. Hej :) Jag undrar vilken av färgerna du hade? det fanns ju många ur den kollektionen :) Jag har också en annan fråga. jag har typ brunt hår nu(Fast inte mörk brunt) måste jag blondera det innan tror du? Svara till min blogg är du snäll :) www.littlelesspersonal.devote.se

    SvaraRadera