torsdag 16 december 2010

Nagelfrossa!

Tillkom fyra nya lack till Dependsamlingen idag!

Två av mina favoritlack från IsaDora.
Man lägger först på det lila och sen det svarta över
som sen börjar dunsta bort och skapar coola mönster!

Glitter. Depend: Black Nail Art, Pink Glitter, Silver Glitter, White Nail Art

Köpte även två Depend Nagel Set för jag har fått
min första beställning på naglar faktiskt! :D
Ska göra tio stycken fingernaglar till min fina vän Petra i julklapp!
Behöver lite övning så har värsta nagelverkstan här hos mig just nu.
Är ni sugna sååå.. Hojta till! Gör dom helt efter vad ni vill.

Idag så vaknade jag av att Emelie ringde mig och någon timme senare så möttes vi på bussen mot stan. Vi gick runt och kollade lite och sen drog vi till Old Gravedigger's Inn för att umgås lite med Josef och Johnny. Vi åt toast, drack cola och satt och chillade. Josef hjälpte Emelie med hennes dator så det låter inte som ett jetplan längre! Hittade en halv Emelie där i typ. Var tvungen att lära kvinnan lite om teknik hahah! Hon är så söt, hon trodde att hon hade råkat radera all sin musik sen låg den bara i en annan mapp..
Installerade även Skype åt henne då det är mycket bättre än msn och gladare människa får man leta efter, min söta Emelie!
Sen har vi peppat inför Julfesten! Vi hade fått paketen från Coolstuff och Partykungen, och paketet från Coolstuff innehöll Supersnö som jag och Josef gick canadas med! Vi hade även fått Formar för Isshotglasen, Partyhattar, Blåsormar, Ballonger och Självlysande armband. Allt detta och mycket mer ska vi då spexa med på Julafton, Juldagen och Nyårsafton! Har även en överraskning till Nyårsafton.. :D PEPP!


Imorgon ska jag och Emelie göra stan osäker ännu en gång för lite julklappsshoppande sen blir det antagligen en sväng till Old Gravedigger's Inn igen! ;) Tack för att ni finns, Emelie, mitt ljus i vintermörkret och alla ni på Gravediggers, min andra familj. Känns så sjukt skönt att äntligen börja må bra igen, och det är nu jag ser vilka som verkligen är mina riktiga vänner och inte bara finns där när det är fest som gäller.
PUSS PÅ ER! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar