tisdag 23 november 2010

Standing where you left me

Känns som att jag är på väg åt rätt håll igen.
Ett steg i taget. En dag i taget.

Försöker föreställa mig att hela jag är inplastad av något halt material, så allt negativt bara glider av.


Jobbar nu mer som bartender på Old Gravedigger's Inn i Södertälje.

Är under upplärning då självklart, men har redan lärt mig massor och trivs jättebra!
Min chef är as cool och vi kommer rätt bra överrens.
På lördag ska vi köra igång en Hårdrocksklubb där och är sjukt peppad på det.
Hoppas bara folk tar sig tid att visa sitt support och dyker upp.
Men är väl så man kan skilja dom riktiga vännerna från dom falska.
Dom borde veta vilket stort steg det här är för mig och hur viktigt det är att ha dom där.

Har massor med saker att fixa tills premiären, men torsdag-fredag blir det en liten paus då jag sticker på kryssning.
Min brorsas band ska spela med massor med andra band och det kommer bli awesome!

Kanske ska passa på med lite julklappar då ;) Ska försöka att hålla mig hyfsad städad för åker direkt från kryssningen sen och jobbar.

Idag har jag handlat massor med städprodukter på stan. Tänkte att det var dags att städa upp lite i lägenheten då det ser väldigt dräggigt ut för tillfället. Köpte även lite leksaker och godis till katten. Hon är den enda jag har och jag älskar henne över allt annat. Villkorslös kärlek. Det enda hon kräver är att jag ger henne mat och klappar henne då och då. Min mys. Skulle klippa klorna på henne idag också. Och hon gillar INTE att bli fasthållen märkte jag.. Hon skrek som en döende älg och sprattlade som en ål på amfetamin. Det gick bra. Gillar att sekunden jag släppte henne så la hon sig precis bredvid och börjar spinna.. Jag trodde du var döende nyss?! Snacka om att pipa för ingenting. Passade på att borsta henne också så nu är hon jääättelen.

Intresseklubben antecknar?

Nu ska jag göra upp en budget för kommande månad så jag ska försöka hushålla lite med pengarna.

Sen ska jag skriva en önskelista inför jul!

2 kommentarer: