lördag 20 november 2010

Just wait

Woho! Skönt att vakna och slippa vara bakis.
Nu är jag dock förkyld istället. You win some, you loose some!
Var första gången på nya jobbet igår och det var väldigt kul!
Var dock lite nervös när jag skulle hälla upp min första öl/drink och skakade lite.
Men blev varm i kläderna efter ett tag och då blev jag mer avslappnad.
Var hundra saker att ta in samtidigt men jag gillar när det är så!
Det kan ju inte gå annat än bättre eller hur?
Trivs jättebra hittills och hoppas att dom ska trivas med mig också.

Nu ska jag fixa mig lite sen ska jag glida iväg igen!

Var scania tror jag som hade bokat bord och skulle komma och fira någonting.
Tjejen med kollen! Sen ska jag hem en sväng och sen tillbaka senare och jobba igen! :)

Är verkligen glad över att jag har fått den här chansen och ser fram emot att lära mig mycket.

1 kommentar:

  1. Är jätte glad för din skull gumman! Du kommer klara det där utan problem. :)

    SvaraRadera