fredag 29 oktober 2010

You snooze, you lose!

Dags att uppdatera lite kanske!

Jag är med familj. Emelie, Putte och lite fler fiskar har flyttat in hos mig. Väldigt mysigt tycker jag! (Och ja, katten finns kvar. Hon har inte blivit putstrasor ännu.) Det har blivit lite rutin att Putte kommer hit, sen kommer Emelie med lite käk när hon slutat jobba, sen snackar vi massa shit, chillar och myser och sen sover vi. Klockan 06.00 går första larmet. Då vaknar alla som att ett gäng giraffer har galopperat förbi. Jag HATAR Puttes alarmsignal. Speciellt när jag har hans mobil precis under min huvudkudde. Man blir svinvaken på 0.311 sek och går från zombiemode till givakt! Sen att katten får sina cprace och springer från soffan, till sängen, till soffan igen, till fönsterbrädan, till byrån, till bokhyllan och till soffan igen klockan 05.30 på morgonen ungefär, det är ju bara ännu mer underbart.


Det vi har peppat allra mest den här veckan är Halloween!

Vi har nu i princip inhandlat allt vi ska efter en tur i Södertälje och Stockholm. I morgon blir det total makeover och det ska bli så jävla kul! Den som inte krälar hem har förlorat!


Det här blev dagens skörd:

Collagejacka från Gina Tricot
Vit klänning från H&M
Svart dipliner från H&M
Brun tandfärg från Butterick's
False lash effect mascara, Max Factor från Lindex
Vitt puder, IsaDora från Lindex
Deodarant, Rexona från H&M
Grå/Svart ögonskugga från H&M
Linser, Röda/Zombie från Butterick's
Tops från H&M
Sårtatueringar från Butterick's
Blood spray från Butterick's
Tandsvärta från Butterick's
36 eyeshadow palette från H&M
Schwarzkopf live color XXL, Red passion från H&M
Strumpebandhållare från H&M
Stay ups från H&M
Schwarzkopf got2b glued från H&M
Cape med huva från Butterick's


Vill bara tillägga att allt inte var till mig själv...
Sen åkte vi en sväng till Emelie på hennes jobb och fick kladdkaka och öl! Nöjd tjej!
När vi sen kom "hem" som alla numer kallar min lya så skuttade vi runt och kollade på allt vi hade köpt och prövade linserna. Putte stod och grät i 45 minuter och påpekade med jämna mellanrum hur manlig han var..

Jag var tvungen att pröva blood sprayen.. I like!


Well, sen ballade allting ur som vanligt.
Och medan Putte låg och sov så dansade jag och Emelie
can-can i stay ups, strumpebandshållare och klackskor. Så jävla färsk du är Putte!


Beställde även 24st make up brushes


 120 eyeshadow palette

Och 15 concealer palette..
Så ni kan ju räkna ut vem som styr sminkning innan utgång i fortsättningen!


Nej, nu ska jag skölja ur hårfärgen och ta en varmdusch innan det är dags att sova! Poff

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar